Kawan-Kawan ^^

Monday, April 26, 2010

merelaxkan diri...=)

salam...

hyp..yearh..sori fil lme x post...
ape yg mnarik sngat aku pown xtaw la...
hehe..xpe2..

haaa...balik2 jer pd selandar kitorang singgah air panas..
n mse dalm perjalan aku dpat call from u-know who..
pas2 terputus...haisy...coz line xder...
tau2 jer la line kat area2 selandar uh..
sori sngat2..sori ea...

pas2...
smpai la kat kolam air panas uh...
:D
yearh...
b4 dis, aku g x mandi pown..usha2 owg jewp..
but kali ni...
mandi r...
1st step...
g mandi kat kolam dia...
kene siram badan...
pergh!!!...sumpah panas gila.!!!..
bayangkan...ko jirus badan ko gune air 50-55 degree celcius..
melecur seyh!!!...haisy...
aku tengok...pakcik uh slmber je...
aku pown tnye r...
AKU : pak cik, x panas ker??...
PAK CIK uh : ko siram sikit2 lg teruk rsenyer!!
AKU : ouh...
pas2 aku amik gayung uh siram r..
mse uh aku pakai baju..
kelam kabut aku tarik baju yg melekat kat badan akibat trkena air uh!!!..
panas seyh!!!!!....
hahaha

pas2..aku rendam badan lak hehe
                                                 

ok...next..rendam kaki!!..haha

pas2..siram badan balik..hehe..

ok..pas2..aku tidur jewp kat situ...hehe..penat r..
pas salin baju r aku tido!!

yg ni sjer je amik.. binatang ni aku beli kat zoo ari2..=)



p/s : ngarut2 jer post aku niyh r!! haha

No comments: