Kawan-Kawan ^^

Friday, September 24, 2010

pergh!!!...Doctors seyh!!...

Salam..

hehe..da lame da ta update...
so, aku nak list down few things yang aku nak cakap ni...sng..

1. aku x statisfied with chemistry quiz test aku~..
2.aku agak berusaha gile2 skang
3.aku rase aku agak jauh ketinggalan. compared to kawan2 aku.
4.bnyak gile medical term aku ni bengong2 lagi.
5.exam dah dekat.
6.aku dah beli jam baru. ( hadiah birthday untuk dri sndiri..xsalah kan?..) hehe
7.tangan aku baru lepas tersepit kereta kembara. and its very very hurt!!!..macam nak ngis!!..
8. aku nak g Ireland!..
9.aku nak cri balik majalah health aku. kat rumah nth mane aku letak.
10. writing test aku agak puas hati ngan ape aku buat. result x tau la camne..tp aku dah buat the best uh
11. mse SGD ari2 aku agak bengang!..sbb aku xpat ckap bnyak..sbb Dr Angelo
and few of my friends sngat2 pndai aku rse..haih..
12. aku penat..tettt...
dah abis =)

penat berceloteh

3 comments:

sakinah zaini said...

finally,ko update gak blog..
tgn ko ke yg tersepit?ha2..x baik2..kesian ko zai..weiyh..epi becoming bufday..frens 4 eva k..ingt kn jnji aq nk belanja ko mkn kalo result aq ok?nanti aq belanja sempena bufday ko gak k..so,bgtau aq bila ko blk..

Muhammad Zaiasraf bin Zainurin said...

ye r~~ sakit ko tau x!!!...AHAHA...THANKS KINA~ but aku nyer next cuti is next year la~

sakinah zaini said...

sbb x tau la aq tnya..ha2..aq rasa x sakit sgt..boleh x jwb mcm 2?ha2..ok2..aq tunggu ko thn depan je la pas aq abis sem 2 k..