Kawan-Kawan ^^

Wednesday, November 17, 2010

EID

salam

alhamdulillah...
smpai gak akhirnye..
fuh..
penat beb..

sampai2 je melaka...
terus mandi...lepas tuh terus g sembahyang raya..
fuh..serius penat...terlelap2 mse khutbah uh..
*bukan sengaja..

lepas tuh..
balik makan,
n terus salin baju..
n tolong orang korban lak..
fuh..
PENAT GILER!!!..

hehe..bergaya x aku?..badan exhausted ..haha


ingat nak tengok je..
SKALI PAK BUSU BG PISAU...
NAH G TOLONG..
wargh!!!...
xpe la..
tolong..
bnyak dapat daging~ haha..
smpai x muat msuk peti ais..
:P

but BUKAN TUH AKU NAK CERITA ACT...

malam td..
my bus delayed! 
pergh!!..
punye la tension!.
mse uh...

the actual time was 11.30.
but dia ckap our bas will arrive at 12.30..
agak2 la bang, bile aku nak smpai melaka..
kul 8.30???
naik KBP..laju gile..
cuak beb..

aku da memaki hamun dalam hati :P
ish..
teruk tul..
xde la maki act..:)
just merungut~

then, mase nak g solat,
ade sorang abang ni datang...

bro :assalammualikum dik,
ak : waalaikumsalam..
(aku xprsan dia hulur tngan)

aku rse dia ni cam perantau gtu r..
macam rupe org kg dtng penang sket r..
cam cri kerja kat sini..
*cam orang jahat ade gak
ish!

bro : xnak salam ke?
ak : oh (hlur tgan )
bro : selamat hari raya
ak : selamat hari raya ( nada ceria )*yeye je..haha

mse uh ktrang pon sembang2

rupe2 nye
bro ni..
punye bas..
kul 6.40!!!

ya Allah..
lmenye..
6.40 pagi...
tp dia nak g parit buntar je pon..

pas2..
dia ckap
dia da lme x balik..
ni bru nak balik..
dah janji ngan mak dia katenye..

aku ni..
bru delay 1 jam da merungut2~
bro uh..
lg la~

tp sala dia jugak..
spe suro lmbt beli tiket :P
hehe..

tp..
at least
aku brsyukur r..
smpai gak..
sempat g solat sunat..
pic ni xde kene mengena..:P
haha..just lembu..hensem?
sempat pegang lembu :D

No comments: