Kawan-Kawan ^^

Monday, March 1, 2010

kehidupan ini~

salam.. xder idea apa nak tulis actually, just nak luahkan something.... entah kenapa... ku rasakan jiwaku memberontak... berantakan seperti dirantap dan dicarik.. seperti di hiris oleh sembilu tajam... meghiris dan mencarik hati.. sehingga termakan diri... hatiku mati~... mataku celik...jiwaku mati... ku rasakan... peluh jantan kembali mmbasahi diriku.. walaupon aku tidak lelah, tidak penat, cukup tidur, cukup makan, namun~.. sesuatu yg besar bakal menantiku... sesuatu yg bakal menentukan hala tujuku... sebuah permulaan, sebuah tapak, untukku mendaki, sebuah menara kehidupan~ yg menanti, aku untuk melalui... liku2 yg terdapat di dalamnya suatu hari nanti... erm...argh!!!... dalam masa yg sama... aku cuba untuk menjadi seorang jantan... seorang lelaki.. yg sejati.... yg tahu menilai... intan dan kaca, yg tahu menilai palsu dan asli, yg bole mencerna... segala asam garam kehidupan, tanpa mngharapkan penulisan orang lain... aku ingin berfikir menggunakan logika.... untuk aku.. menjaga hati seorang wanita...lelaki...sahabat.... kepada sahabatku, aku merasa bersalah terhadapmu, aku rase, semua manusia bukanlah terbaik, untuk memacu diri, bukan smua msalah kita boleh kongsi bersama, bukan semuanya kita boleh tempuhi bersama... maaf.... maaf adalah kata2 yg mudah... untuk dilafaz...atau ditulis.. tetapi, untuk memaafkan, dan dimaafkan.... payah... susah... dan sukar....~ aku memohon kepada-Nya... semoga, aku,sahabat, dan saudara-mara, semuanya... berjaya.... untuk menempuhi alam remaja... yg bnyak onak duri... dan likunye tersendiri..... PS: smua yg mmbaca, sesiapa yg terasa, diucapkan, aku sayang kamu....:) dan semoga berjaya dalam kehidupanmu~

No comments: