Kawan-Kawan ^^

Tuesday, March 30, 2010

temuduga yayasan tenaga nasional

Salam,

This day is a day which is
full of suprises!!
1st mse aku g skola telok mas,
nak mintak pengesahan pengetua..
ader 1 paper jer lagi tinggal..
career test punye...
then,
suddently,
eh!!!...apahal bas koleq ader kat sini!!!!
then aku msuk,
ader banyak bas2 and ader another bas sbp..
rupenye, pemimpin2 plajar datang situ daa~~
owh..dak koleq der gak r aku jumpe..
terkejut si man uh!!!
hahaha..
diorang datang sbb telok mas nak jd sbp??
ye ker??..waa..kagum gila aku..haha

lpas uh..g stamford..
amik balik deposit aku..
rm100 :D
then straight g kajang...

mse smpai2 uniten..
dah kul 1.15..
pas2 straight g masjud UNITEN..
and then, abis solat kul 1.40!!!
kelam kabut aku tukar kemeja!!
hahaha..
1.50 aku smpai kat tempat interview..
fuh...nasib baik smpat..

datang2 jer..
aku jumpa ada sorng pakcik ni..
dia berpeluh2..tengah pakai tie..
so aku salam r..
tunjuk muke manis sket..
brbual2 r...
dia guide aku ngan bapak aku g tmpat interview...
smpai2 jer kat atas an...

ader 1 potret....
terpampang tulisan..
PENGARAH YAYASAN TENAGA...
muka dia!!!
wargh!!..tekejutz aku..
hahaha...
gila r...x caya aku...haha..
nasib baik aku tunjuk muke inosscent!!...
huhu..ngan senyum kat dia...
n smpat bual sikit2...

pas2 aku jumpe r another 24 or 25 yg g interview uh..
aku jumpe budak
SBPI RAWANG..
SBPI GOMBAK..
SAINS MUAR..
SDAR..
SMAP LABU...
SESERI...
MRSM KKB,
MRSM Beseri..
and bnyak lagi r.....

masuk2 jer..
ada taklimat..
smuanye brjalan lancar :D
setelah 1 and half an hour of waiting...
now is our group's turn...
masuk ikut no...
pas2..
masuk2 jer!!!..
Pengarah Yayasan tu yg interview!!!
hahaha...
tekejut aku....
nthen,
alhamdulillah...
although got 1 debater in my team,
i can delivered my words as i practise...
alhamdulillah..smua ok
but..
ksian gak..ader bdak2 yg dtg dlm group uh...
yg cm x prepare r...

tpi bagi aku...
smua ok la...alhamdulillah :D

No comments: