Kawan-Kawan ^^

Tuesday, February 23, 2010

aku nak cerita pasal kerja aku la pulak :-)

erm...ehem2 hehe...as i told before i work as promoter at parkson-BONIA ladies... haah nak cerita sikit r psal ape yg aku selalu buat mase kje.. slalunye, kje aku susun2 beg yg senget2 je..( x senget pown) but da xtau nak buat ape an...buat jer la kan..~huhu lepas tuh... klu ader sale..aku bukak la bill dalam 4 ke 5 bill je pown... tulis2 sikit pastuh bawak kat cashier je pown... kekadang cecah la rm2000.. maklumla beg mahal~ hehe..... erm....but yang bestnye time xder org, aku akan dduk termenung sorng2....kira gaji ke... ingat kat ehem2 ke...ape tuh???...ade r..haha bosan dowh klu xder costemer nak2 time xder sale camni and orang kerje...~ pergh!!!..sumpah bosan dowh.... kekadang kitorang main BINGO, pas2 main JUMANJI...main ape agy ek?? main letup2kan plastik tuh...haha..bodo je.... da bosan nak buat cmner.... kekadang main masej ke... cover2 r...kantoi mampos kau....~ klu xder sale niyh... aku datang keje, borak2.... gelak2 main2, pastuh balik~ camtuh je keje aku...... amacam???...best ak kje aku...?? rileks GILA!!!!...hehe.. rase cam makan gaji je la pulak~.. ish2 :-).. nak buat cmner, xkan aku nak pakse orang beli lak beg BONIA uh....~ mau sebulan x makan beli satu beg uh.... mahal nak mampos!! ladies is complicated an.. boys is simple :-)

No comments: