Kawan-Kawan ^^

Sunday, February 21, 2010

kerja+assignment+go green project :-(

assignment semakin brlambak2... padahal xder pown rasennye :) sje je buat gempak sikit hehe... ntah kenape aku terase keboringan untuk bekerja..malas malas malas coz krja i2 bole membunuhku kerana terlalu rilex n membosankan sometimes... but at least ade r gak mmber nak ckap.. owh lupe bgitahu korang sbenarnye aku skrang kerja kat parkson as promoter under ladies department..jge handbag BONIA :-) erm nasib baik d sekeliling aku ader org...mostly cosmer aku gurls n women r... but bnayk org tua r....haha but klu xder org terpaksela aku brcakap dengan handbag2 itu :-)..haha org tua buat ape an,,mne ader budak2 sebaya ngan aku nak pakai BONIA.. mklumla, 1 bag da pegi rm 600 ke rm700, spe nak beli... gaji aku pown bpe sen la sangat :-( klu hilang bag uh menangis aku nak bayar wa cakap lu~ kat college lak, aku jd one of da comity... besarnye tanggungjawab~ nak kje lgy..ish gipang tol aku niyh... erm project go green ta siap2 lgy nasib baik mak aku tak buang.. sayang mak~ haha nak cat jer tinggal :-) bpe lama dah...tiga minggu berlalu x cat2 lagy LOL ok la..sorry r guys, nanti aku try pastikan presentation go green kita is da best among da best!

No comments: