Kawan-Kawan ^^

Saturday, February 27, 2010

x guna betol la!

ehem, aku tengah tension niyh....mangkuk ayun betul! per cer?? erm ader r sorang mamat niyh.... mmber aku gak r... erm... cerita dia mcm ni, argh!!!!...ader sorang minah niyh... dia beriya2 sangat nak kluar ngan aku... cerita niyh da lme dah..... salah aku gak~ yg aku memain nak ajak dia spe suroh... padan muke aku...... but, after aku dpat tau dia kapel ngan mmber aku... so, xper r an... cancel r kuar ngan minah niyh.....nyusahkan hidop aku jer then, a few days later, dia mintak kapel ngan aku... pulak dah!!! masyaAllah.... erk..!! dia kata dia der probs ngan pakwe dia..... so????... xpe r...kepalahotak dia...xnak aku... mampus aku kne tibai nnty.... ske aty dia jerk... but aku cri alasan ngan baik r tolak minah niyh... then, dia ckp xpe r... minah uh pown skang dah kapel ngan mamat mner ntah... biarla dia..... klu dia dah ok ngan kwan aku lg bgos... aku pown ader life aku sendri gak.... erm but, yg aku x puas ati nye!!! apehal skang mamat niyh nak buat muke bila jumpe ngan aku lak... bajet aku nak sangat je awek dia uh... klu lawa mcm angelina jolie ke xpe r gak! argh!!!.... bajet mcm xder gurls lain je dalam dunia niyh... nyusahkan betol! lantak dia r.. bajet mcm dia macho sngat jer! argh... lantak ko r..... aku pown bukan lme sngat nak kje kat Mp uh... xnak aku jumpe si kepala hangin uh.... Ps: sje je nak realese kat sini, coz aku betol2 x puas aty! mcm xder gurl lain je nak kat aku, smpai terhegeh2 nak kat awek dia lak.... hurgh.. ckap belakang pown x gune r..lantak r kang jadi gaduh lak...

No comments: