Kawan-Kawan ^^

Sunday, February 21, 2010

trying to be better :-)

kurasakan, kehidupan mniti usia remaja, kenape?????...semakin, mencabar, bergelora, berserauk aku merasa aku semakin tersasar dari landasan sebenar, menjadi seorang remaja yg baik dan berketrampilan, dalam mse yg same, aku ingin mngikuti trend terkini, namun..... kerana terlalu memaksa driku untuk brubah, mmbuatkan diriku, menjadi bukan diriku erk cmne tuh?????? aku cuba untuk lari dari diriku yg sebenar, yg orang kate skema, baik, inscnt, x pndai bergaya pown, lpas SPM, kucuba lari dari menjadi diriku, erk, ksemua sifat yg ade cuba aku sembunyikan, dan aku cuba untuk kurang menyerlah di stamford, kucuba buang smua anugerah ketokohan yg dmiliki, aku mnjadi seorang remaja,,!! aku mnjdi seorng yg biase dan kurang bersinar sperti alam persekolahan dulu,, dalam masa yg sama, aku merasa tercabar, dan begitu merendah diri, dengan kehadiran seorang hamba Allah yg aku rasakan, cukup baik dan sempurna.... dan memang berketrampilan dan mmpunyai the way of his rule, in his own way, aku suka brada di bawah pimpinan dia, dlm masa yg sama, aku sengaja menentangnye untuk melihat kewibawaannya, ternyata dia hebat....:-) aku rasa aku boleh mengalahkan cara dia berhujah dan memimpin,,, namun, menjadi baik dan disanjungi sepertinya, dan mempunyai ilmu agama setingginya, aku masih bayi~!!! argh!! ternyata dia lebih hebat dariku kini dan aku menghormati dia :-) i miss the old me :-(

No comments: