Kawan-Kawan ^^

Thursday, December 23, 2010

tag..gedik gile..

1. Apa benda penting dalam hidup anda?
sebuah kereta hot wheels bewarne kuning, seekor labah-labah..2 biji tokens arcade..sebatang pen..sebatang bunga tulip artificial..n brang2 private yang laen..

2. Benda terakhir yang anda beli guna duit anda?
bende?..makanan bukan bende eh?..kalau bende..sepasang kasut bewarne oren..haha

3. Di manakah tempat anda akan melangsungkan perkahwinan anda dan apakah temanya nanti?
ikut bajet ah..belum pikir la pulak..haha

4. Adakah anda sedang bercinta sekarang?
hehe..rahsia..

5. Berapa lama anda akan mencintai kekasih anda?
private quest..buat pe bgtau korang..haha

6. Di mana anda selalu jumpa kekasih anda?
hurm..ni pon same..nanti korang g cari..sebok je..

7. Novel/majalah/buku terakhir dibeli anda ?
novel : The Named..x habis bace lagi actually...tengah bace...
majalah : iSIHAT..hahaha..saya seorang doctor yang skema..dah2..:P
buku : 7 wanita hina dan mulia..

8. Siapakah nama penuh anda?
alah...dah glamour dah..xkan xtau lagi name aku~.

9. Antara mak dengan ayah yang mana anda lebih mesra?
dua2 la...diorang la paling mesra skali..hari2 call..:D hehehehe

10. Namakan orang yang anda betul2x nak jumpa dalam hidup anda?
nak jumpe Rasullullah dalam mimpi nie..tapi kan..aku belum layak lagi..camne ni eh??..

11. Adakah anda basuh baju anda sendiri?
eh mestilah...saya ade washing machine yang di beli oleh saya dan housemate2 saya...mahal kot!!!...tapi dia punye bunyi annoying gile!!...

12. Di manakah tempat anda betul2x nak pergi?
Mekah r..pas2..Ireland!!! nak smbung degree kat sane!!..ya Allah, mintak2 dpat..

13. Pilih satu "peluk" atau "cium"?
xoxoxoxoxo...hahaha...

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag.
aku x paham...haha

15. Lima benda yang disayangi dalam hidup anda.
benda?asal tak org?ermm.
1.laptop..hadiah PMR nie!!..SPM sje xnak mintak ape2..walaupon laptop nie dah tua n lembab2 sket..aku tetap gune smpai skarang..muah3x..*eeew
2.handphone..ni dapat a day before SPM nie!..mak aku datang Kuala Kangsar bg phone ni..tpi aku ni kan lasak2 sket..dah calar2 dah..tapi sayang oooo..
3.pen tokoh pelajar..dah 7 tahun aku simpan..hehe..sayang gile!!..
4.spec..sebab spec ni mahal gak ah..kene gertak suro jage baik2..hahaha..
5.wallet..aku beli gune duit gaji aku wallet ni..hasil titik peluh!!!...sayang ah~...

16. Lagu yang anda suka dan selalu dengar.
dengar?..erm..lagu2 nasyid ah kot...
kalau nyanyi, aku suke nyanyi lagu2 90s~~...


17. Bila tarikh lahir dan kt maner korang sambut tahun lepas?
25 September 1992..
kat rumah la..snggup balik ooo..from koleq
bapak aku 1st time buat satey time nieh..
special for me!!..tapi x jadi pon~ hahaha..kelakar gile!!!..
tp best ah...satu family ade...best!!!...ingat lagi smpai skrang...


No comments: