Kawan-Kawan ^^

Saturday, February 5, 2011

pernah tak korang terfikir..

salam.

teman mak g pasar malam semalam..
cm biase...beli..
buah2..jagung..kebab..ayam..
n x lupe sambar 1 coconut shake..hehe..

but bukan tu aku nak crita....

ni dia..memula i looked at nasi goreng pataya kot..
mcam best je...
ade ayam merah2 tu..*ayam masak merah kot..
(asal merah je msk merah kan..hahaha..skati aku je..)
pas2..dia punye sos lagi..salad2 tu...
*xske pon makan salad..tp cntik ah..

hurm...rase mcam nak makan je....
tibe2...
ade sorang pkcik nie lalu dpan kedai tuh....
then...
HAAAACUM!!...then, something came out...
erk.....~

dah la kdai tuh letak nasi tu smua terbukak!!...
ade la lebey kurang 20+ nsi diorang letak atas meja tuh..
erk...

mak aku x perasan kot mase tu...
then...
mak aku ckap...
"nak ke nasi tu..?"
"erk...xpe la ma.."

mak ai...
cube korang pkir yg lain2...
kalau diorang biar je terdedah cm2...
lain kali..
kalau nak g psar malam...aku cadangkan...cri ah yang ade penutup tu...
safe sikit..

nway..aku suke g psar malam..
sbb murah =)

4 comments:

W N Adilah ooh*) said...

Suka 2 pasar malam je

1)Kelana Jaya
-Area rumah
-Blkg FAM,boleh tgk footballers Msia practice.HAHA

2)Melang
-Dekat dgn kampus
-Pergi dengan kawan sambil sengaja melaparkan diri di waktu malam.

Oh,dua je pasar malam aku pernah pergi ponnn ;D

zaiasraf said...

wan : haha..2 je?..macam pelik je...aku dah bnyak sngat da..bdak2 stf xg psar malam ke?.

W N Adilah ooh*) said...

Err,what do u mean? Budak STF,uhh cum on,depa pergi lah,aku je yang tak -.-' Hahaha,nanti2 bila besar aku nak pergi selalu ;p

zaiasraf said...

hahaha...kau pelik..:P