Kawan-Kawan ^^

Wednesday, August 11, 2010

alhamdulillah..1 ramadhan :))

salam alaik..


alhamdulillah..
dah  ramadhan...ya Allah, kjapnye masa berlalu
hurm.
dah ramadan balik..
sedar2, after raya,
lot of friends akan ilang lagi :((
g Mesir n Jordan..

but for his and her own good too..
all the best smua..!!!
future docs akan terbang ke sana..
best korang..envy2..
same2 jadi doctors nanti....insyaAllah :)

hurm..
so,
di kesempatan ni..
aku nak cakap something sket eyh...

aku copy paste je..
ayat yg korang sent kat sini balik ( trimas yg berkongsi )

Doa malaikat Jibril A.S..
"Ya Allah, abaikanlah puasa umat nabi Muhammad S.A.W jika sebelum
memaksuki bulan Ramdhan dia tidak melakukan 3 perkara..
1. Tidak memohon maaf terlebih dahulu kepada kedua ibu-bapanya..
2. Tidak bermaafan sesama suami isteri.
3. Tidak bermaafan terlebih dahulu dengan orang sekitarnya...

OK,
aku sedar aku dah lambat sehari,
tpi,
aku rase it worse if aku x say sorry langsung..

so, TO All,

MAAFKAN AKU KALAU ADA SALAH SILAP..
HALALKAN MAKAN MINUM (if ada )
n JANGAN AMIK ATI IF AKU KIDDING SOMETHING..aku mmg cmni..gile2 sket

so, in a nutshell (skema2)..hehe
happy fasting..and same2 kita beramal n change to a better person next..insyaAllah

3 comments:

maskmania said...

salam ramadhan !

Muhammad Zaiasraf bin Zainurin said...

salam ramadhan jugak :D

anisah abdul rasid said...

salam..
zai..
salam ramadhan..
sory dah 3 ramadhan bru nk wish..
nway..
maaf zahir batin..hehe..
halalkn pape yg ko da bg kat ak..
jdikan ramadhan kali ini peno bermakne..^^