Kawan-Kawan ^^

Saturday, August 7, 2010

fuh..bnyak nye nikmat Allah

Salam..

hurm..
hai smua!!!!..*ceria* *ceria*

ok..
sedar x sedar..
aku dah besar dah..dah dekat nak umo 18~
(even aku x la tggi an)..huhu
xpe2...

hurm..
dalam percaya or x..
kini aku dah sebelah kaki ke arah cita2 aku..
yg aku tanam..sejak f4..
(cume mse uh aku xnmpk lg)

aku rasa cam x percaya lak..
now im entering a medical field..
as a student..

aku dah jd student medic??.
Ya Allah...cepatnye masa berlalu..
aku rase cam ak ni kecik je lagi..
xde la matured sngat..
(prsan je aku niyh!!) hehe

tp..
aku bersyukur,
aku dah enter bidang ni..

and tgok kawan2 aku smua
msing2 aku x nafikan r..
KAKI STUDY smua..
*gurls aku xsure..
but confirm r..diorang pown same..

as i enter this college,
i could feel that im entering da differnt environment now..

n im holding a great responsibility for
myself, parents, siblings, and all..

Ya Allah,
x sngke kau mengizinkan aku yg hina ni
melangkah sampai di sini..

alhamdullillah..
alhamdulillah..
alhamdulillah..

p/s : aku suke life aku kat sini..ngan kawan2 yg smuanye ok2 :)

No comments: