Kawan-Kawan ^^

Monday, April 11, 2011

Silent

salam wbt..

betulkan apa orang cakap..
its better for you to keep silence..
act nothing and you will safe..
xpe spe hurt..

and built walls around urself..
and it will keep the tears out of ya..
senang kan?..

haah..
tu lah yang aku buat..now..
aku just act active masa awal-awal je kat this college..
asking questions..and all...if ade meeting with Dato'..
but somehow..people put too much expectation on you...
so, its better for you to keep silence...
kang orang ckap..
ckap tak serupa bikin pulak kan...

it not easy when everybody is keep their eyes on ya..
so, better aku diam je kat college ni..
be nobody. fullstop.
if korang tau how friendly i am before.
mesti korang tak caya..ah..whatever..

betullah apa Rasullullah S.A.W ckap..
bercakap lah bila perlu..siapa bnyak cakap bnyaklah salahnya..
so, aku berckap bila perlu je..bila orang hai aku..aku hai la balik...
xde la sombong pulak nanti kan..
tapi tu lah..ckap bila perlu..

"Ada mata tak nak tengok..ada telinga tak nak dengar..ada mulut asik nak bercakap..ada akal tolak kebenaran..ada peluang dibuang-buang."

yep aku tertarik ngan status sorang akak ni..
ade jugak ckap pasal mulut..

and aku suke gak part ada peluang dibuang-buang tu..
terasa la jugak..sebab aku suke buang masa..
-.-"
okay-okay..i will change..

betulah..kadang2 orang boleh accpt apa kau ckap..
but bukan smua opinion kau orang boleh respect...
dah bnyak kali aku rasa..

so, aku choose nak diam je..lantak ah nak korang nak cakap apa..
bak kata cikgu aku...persetan smua itu!..mak ai..melampau ayat..
but betulah..

when u want to change..do not think bout other factor that will bring you down..

p/s : but i will act normal lah..just stop arguing and merungut..

and lagi satu..aku sedih pergaulan kat sini masuk paper..and ade orang tegur and paling sdihnya..masa pergi surau..ditampal kat surau that news..sedihnya...ya Allah..
what to do?..
i ll find a way..insyaAllah

No comments: