Kawan-Kawan ^^

Sunday, January 23, 2011

katak dan doktor..

salam..

walaupon esok exam..tetap aku nak update gak blog aku ni..
sebab aku penat review math pd lepas subuh td..so, tgahhari ni..aku nak merepek kejap..
sebab aku malas kluar kacau orang study,..
so..aku berblog la ye..hehe..x salahkan?..

erm..
aku lupe nak bgtau korang something ah..
korang tau x...
camne aku bole terpkir nak jadi doktor??...
padahal ni la course paling tough sekali..*sala tatabahasa..*sukati aku ah..blog aku :P

haa..
sebenarnya..aku pon xtau kenape aku nak jadi doctor..
hahaha...
caya x?...
sebab~ aku main isi je borang mara uh..
sebab MARA je ade medic..so aku isi medic..
petronas pon aku apply, bank negara..n segala macam bnde lagi ah..
yg suit ngan scholar...asal aku dpat belajar dah ah memula..
hehe...xde matlamat??..haah...memang pon :P..
hahaha..

tapi bile aku pikir-pikir balik..kenapa aku letak medic??...
hurm...
aku rase mase aku form 5 kot...ke f4?..mane2 je lah
mase bedah katak..
aku rase best...macam enjoy..tapi x pulak aku ranapkan katak aku macam orang lain buat..kalau bole aku nak katak aku idop..
tapi mse bedah tu..katak aku je x bernyawa..sebb terlebih cloroform..
orang laen smua punye katak jantung dia denyut2..aku nye senyap je..
sengal punye katak...haha..*xde la..aku yang sengal sbb pilih katak tu..
sebab dia nampak snngat comel..
erk..aiyark~..


ni bukan gambar mse aku bedah.mane ntah aku letak pic aku..
ni ntah pd mane2 aku cilok =P


haaa..macam tu la aku amik keputasan untuk amik medic...
haha..hebat x??..gile x hebat langsung!..
haha..

ok...
bile aku muhasabah balik diri aku...
betul ke aku nak amik medic ni..memandangkan not easy to go to Ireland..
so..
aku betulkan balik ah niat or nawaitu ni..cewah..hehe..

btw,..alhamdulillah..satu keinginan aku nak buat kat kolej ni dpat aku buat semalam..
=)

n aku rase..
aku betul2 nak tolong orang..
n aku ade aim aku sendiri...
as a Muslim and a doctor..

maasalamah ye katak..aku nak exam math esok

No comments: