Kawan-Kawan ^^

Wednesday, January 19, 2011

petua pada bonda dan ayahanda : care-care panjat Gunung Everest

Salam..


hehe..pernah x korang terpikir nak g sini??..

hurm..td aku call parents aku, macam biase..hari-hari aku call..maklumla..anak manje..hehe..walaupon berstatus anak sulung from 5 adik bradik, aku manje ngan parents aku tau!..jgan jealous~..

hahaha..

aku menyatakan kat diorang bertapa tensionnye aku study final exam ni!!!...ya Allah!!!!!!!!!!...argh!!!!!!!!!!!!.. nasib baik la differential equation da cover~..thanks to amin..kalau x smpai skang aku x reti..btw, bukan tu aku nak ckap..
setelah aku luahkan semua tension aku,..mak aku ckap something..aku xtau asal parents aku bermadah pujangga lak kali ni..tapi mmg slalu pon..comel kan? ahaha..
mak aku ckap macam ni..

nak panjat Everest bukan senang Along, kene la sediakan kasut paku-paku (erk..), sweater, tongkat, n sgala equipment yang lain,..termasuk jugak bekalan makanan...COMPLETE!..bukan senang nak prepare tu...penat la jugak nak check tau!..pas2, kalau orang dah panjat tu, kadang2, sampai level 3 jatuh level 1, kalau orang pd level 1 kadang2 katuh x naik2 (kesian gile!~~) hehe..orang pada level 3 lompat level 5 ( ni aku tipu) haha..mane ade..tu lah...jatuh bangun..ada yang mati..ade yang x tahan sejuk..tapi yang berjaya akan dapat kepuasan..betul x??..tapi bukan senang kan nak prepare bende2 tu semua?...

lepas tu ayah aku lak ckap, bukan macam main dam ular bende ni..main baling dadu..siape dapat nombor 6 selalu, senang la nak menang..naik tangga...kalau xde nasib kene makan ngan ular..tu baru la kire nasib..tapi bukan macam main dam ular bnde ni smua..kalau macam main dam ular..mmg ah life ni unfair..
kan Allah itu Maha Adil..\

all the best ye kawan2

No comments: