Kawan-Kawan ^^

Saturday, January 29, 2011

ZzzzzzzZ

salam..

hehe..
aku xde idea sebnarnye nak update ape..but aku nak update gak..
sje je..xde keje..

sebab adik2 aku nak amik exam this year..
so, agak busy gak ah..
*bajet gile..
padahal xde pape pon..
coz bru 1st day..
hahaha..

adik aku yang pada ade la SBP pon ade balik..
adik2 laen smua ade..meriah dah rumah ni..
nek pon ade..
rindu2..
:D

skang ni aku x tau apehal korang smua lagi besar n tinggi pada aku..
aku kecik sangt ke?
xpe la..*chomel ape..hahahahaha..
*perasan perasan..

haisy..
btw, aku ngantuk skang,..lantak ah nak tau ke xnak..
aku nak bgtau..

haha..
tp aku ade 1 gamba comel la nak share...

tgok..comel x??..
hahaha..comel kan? maksud aku..arnab tu..
hehehe

dah..aku rase cam..haisy ngantuk nye..nak chat smua xde..xpe..
malas ah chat..tidoq ah..
exam week aku tido lambat...
malam math : kul 2
malam bi : kul 2
malam chem : kul 3
malam phy : 2.30
malam BHP : 5.00.

ngaaa..
mate aku dah ade black ring...habis la segala-galanya..
da la x brape nak hensem..
huhuhu

No comments: